Sonntag, 25. Oktober 2009

E-Play ima svog Ringo Stara

E-Play ima svog Ringo Stara

Bubnjar E-Playa Damjan Dašić, pored obaveza u matičnom bendu koga očekuje beogradski koncert 6. novembra u Domu omladine, u slobodno vreme igra ulogu Ringo Stara (Starr) u Bitls (Beatles) tribjut bendu Bestbit (Bestbeat)!

"Fan sam Bitlsa od osnovne škole, od sedme godine! Kad sam ih čuo bili su za mene najbolji bend na svetu i znao sam da bih voleo da sviram u
naboljem bendu. Pošto ne postoje više, napravio sam pre četiri godine svoju varijantu Bitlsa sa još nekoliko prijatelja. Ima nas četvorica, sviramo u odelima i originalnim instrumentima kakve su koristili Bitlsi", kaže Dašić.

Dok se priprema za koncert 6. novembra u gornjoj sali DOB-a gde će E-Play promovisati aktuelni album "Drago mi je da smo se upoznali" i proslaviti deset godina rada, Dašić je našao vremena da odgovori na nekoliko pitanja o trenutnim aktivnostima Bestbita.

Bend iza sebe već ima brojne nastupe u Srbiji, kao što je onaj pred koncert Bajage i Insturktora u Beogradskoj areni 2006. godine i nedavni na žurci povodom gostovanja holivudske glumice Pamele Anderson u Crnoj Gori. Bestbeat čine i beogradski muzicari Aleksandar Eraković kao Džon Lenon, Marko Čalić je Pol Makartni, dok je Radovan Spasojević Džordž Harison.

- Sva četvorica pevamo i svaki od nas igra svoju ulogu. Recimo, ako Eraković peva kompletne Lenonove linije, tako i ja pevam Ringove pesme "Act Naturally", "Yellow Submarine" ili "I Wanna Be Your Man". Čak imamo i najave pesama, koje su prafraze njihovih najava. Pokušavamo i na dobacivanja iz bublike da regujemo kao što bi oni odgovorili. To su neke spontane stvari, da podsetimo i na humor kojm su zračili Bitlsi.

Long Play: Koliko si ti zapravo ušao duboko u lik Ringo Stara, pogotovo u sviranju bubnjeva?

Dašić: Mislim da sam njegov stil sviranja skinuo totalno! On je prvi bubnjar koga sam pomno slušao i zbog njega sam i počeo da sviram bubnjeve. Ringov stil je poseban. Nema mnogo bubnjara koji su svirali kao on, pošto je levoruk pa je njegov stil zapravo mešavina kako bi svirao levoruk i desnoruk. Neke njegove činele izvode se ne desnom nego levom rukom, i to sam se trudio da skinem.

Long Play: Da li nosiš pravu Bitls frizuru ili periku?

Dašić: Kada idem na slikanje ili gostujem na televiziji onda je to moja kosa koju feniram. Na svirkama obično nosim periku, pošto mi se kosa tada malo kovrdža. "Skidanje" izgleda Bitlsa je jedna od stvari po kojima se
može videti koliko smo zaljubljeni u to što radimo i koliko volimo taj bend.

Čizme koji su nosili sa štiklom su dodatno učinile da počnemo malo drugačije da gledamo ženski rod u štiklama. Sada imamo puno razumevanje za devojke (smeh). Imamo nekoliko različitih Bitls odela iz faze "Sgt Pepper-a", iz filma "Hard Days Night", odela kakva su nosili na prvom gostovanju u Americi kod Eda Salivena. Ljudi kad nas vide u tim odelima i frizurama zaista osete prisustvo Bitlsa, i to mnogo znači.

Long Play: Kakva su vam dosadašnja iskustva sa nastupa u Srbiji?

Dašić: Ne znam koliko bendova u Srbiji može okupiti...

CEO TEKST OVDE


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen