Dienstag, 27. Oktober 2009

FARMA: Jedna noć u štali menja sve (VIDEO)

FARMA: Jedna noć u štali menja sve (VIDEO)

Atmosfera na Farmi se nije promenila, pogotovo među ženama koje se i dalje "grickaju", ali se jeste izmenio odnos "snaga" na terenu.



Nova Gazdarica Farme Maja Nikolić, htela-ne htela, opet je u centru pažnje. Izgubila je jednog saveznika - Marinu, ali dobila je drugog - Bebi Dol.

Posle izbacivanja Pileta iz šoua, Maja je bila predmet rasprave (opet) u spavaćoj sobi. Novinar Sale je optužio da je ona pokrenula sve svađe u kući stalnim provociranjem drugih žena, tačnije "kuhinjskog klana" (Cakane, Viktorije i Big Mame), a Marina je odlučila da promeni "dres" i odlučila je da se više ne druži sa Majom Nikolić koja je "ispod njenog nivoa".

"Majo, ja se više neću družiti sa tobom. Mene je sram kako se ti ponašaš, jer sam žena! Meni je žao što sam se vratila, jer ne ogu više da izdržim to. Tek sad ćeš biti grozna, neću više stati na tvoju stranu. Mislila sam da si ugrožena i da joj treba pomoć. Moju podršku više nemaš. Ti si prosta! Ja se sa takvim ženama ne družim"...

CEO TEKST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen