Sonntag, 25. Oktober 2009

HIT VIC hahahaha

Mujo se zaposlio u velikoj robnoj kući u New Yorku i nakon prvog radnog dana poslovođa ga upita koliko je prodao?

"$135.552.20", odgovori Mujo, a poslovoda samo što nije doživeo šok.

Ni najiskusniji trgovci nisu u jednom danu prodali više od $50.000 a Mujo prvi dan pa više nego duplo.
Upita on Muju kako mu je to pošlo za rukom?
- 'Pa lijepo', odgovori Mujo. 'Prvo sam čovjeku prodao jednu udicu i onda ga nagovorio da kupi barem još jednu za rezervu. Zatim sam mu prodao i nekoliko olova. Onda sam ga podsjetio da mu treba i najlon, ali ne bilo kakav već kvalitetan najlon koji može izdržati veliku ribu. E, onda sam mu rekao da pravu ribu bez obzira na kvalitetu pribora neće moći loviti iz ruke i neka uzme i štap s rolom. Kad je uzeo štap, predložio sam mu da razmisli o kupnji glisera .. Nakon što sam mu prodao Boston Whalera s trajlerom, objasnio sam mu da njegov stari auto jednostavno ne može vući taj gliser i na moj nagovor odlučio se za Grand Cheerokee. Eto kako sam zaradio $135.522.20

- Još ne mogu shvatiti kako ti je to uspjelo', reče poslovođa. A čovek je došao samo kupiti udicu?

- Ma jok', reče Mujo, 'došao je kupit tampone za ženu, pa sam ga upit'o zašto ne ide na pecanje kad je ionako neće jebavat ovaj vikend?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen