Dienstag, 27. Oktober 2009

Intervju: Anabela Djogani: Razocarana sam u muskarce! (hot slika)

Intervju, Anabela Đogani, pevačica

Anabela: Razočarana sam u muškarce!
Teško onom koji me bude želeo pored sebe! Ako se pojavi iskrena ljubav, biću majka i po treći put. Sa Gagijem sam u korektnim odnosima zbog naše dve devojčice.



Pevačica Anabela Đogani, posle razvoda i napuštanja grupe „Fanki dži", u intervjuu za Press najavljuje solo karijeru, tvrdi da nije u svađi sa bivšim suprugom Gagijem i demantuje glasine da je u vezi sa fudbalerom Ivicom Dragutinovićem.

- Posle razvoda mediji su žedni moje privatnosti, zato me dovode u vezu sa raznim muškarcima. Zaljubljena jesam, ali u ljubav bez koje ne mogu da funkcionišem i crpim je iz svih ljudi koji me podržavaju bez obzira na sve.

Da li je tačno da ste imali kratke romanse sa Markom iz grupe „187" i fudbalerom Ivicom Dragutinovićem?

- Marko mi je pre svega bio dobar prijatelj, prema...



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen