Montag, 26. Oktober 2009

Đogani: Vozač trole me namerno udario!

Denser imao verbalni obračun sa zaposlenim u gsp
Đogani: Vozač trole me namerno udario!

Popularni denser Đole Đogani je pre nekoliko dana, kako sam tvrdi, bio žrtva bahatog vozača trolejbusa koji ga je udario u Svetogorskoj ulici, ispred Radio Beograda.



Tom prilikom, vozilo GSP-a je očešalo njegov pre šest meseci kupljen džip „hjundai santa fe“, vredan više od 30.000 evra, u kojem je bila i njegova supruga Vesna. Srećom, stradao je samo retrovizor. Nakon što su oba vozača izašla iz svojih vozila, došlo je i do verbalnog duela, koji nam je prepričao Đogani.
- Vozio sam prema „Ateljeu 212“ i kod raskrsnice primetio s desne strane dug niz parkiranih trolejbusa jer je bio zastoj. Stao sam u traku između kolone i drugog trolejbusa, koji je bio u traci za skretanje ulevo. Kada sam ga obišao i stao...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen