Freitag, 23. Oktober 2009

Pevačica Tanja Savić pre nekoliko dana prošetala frizuru poput svetske zvezde s Barbadosa

Iskopirala Rijanu
Pevačica Tanja Savić pre nekoliko dana prošetala frizuru poput svetske zvezde s Barbadosa

Mlada pevačica s Barbadosa Robin Fenti Rijana, koja je poznata po svojoj prepoznatljivoj frizuri, dobila je dvojnicu u Srbiji. "Grandova" pevačica Tanja Savić nedavno se pojavila na snimanju "Grand šoua" s deset centimetara kraćom kosom, pa je većina prisutnih odmah počela da je upoređuje s tamnoputom pevačicom. Bez obzira na to što je letos izjavljivala da joj duga kosa savršeno stoji i kako joj ne pada na pamet da je skrati, zvezda "Granda" ipak je posetila svog frizera Mister Iksa, koji joj je napravio frizuru poput Rijanine.



- Jako mi se sviđa kako sada izgledam i nijednog trenutka mi nije bilo krivo što sam ošišala dugu kosu, jer mi kratka savršeno stoji. Htela sam da napravim...


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen