Montag, 26. Oktober 2009

SEVERINA: 'Idući predsjednik bi trebao imati veliki perec'

SEVERINA
'Idući predsjednik bi trebao imati veliki perec'



Severina kaže da bi idući predsjednik trebao imati veliki perec, a što se tiče Keruma, drago joj je što si je čovjek olakšao dušu
Pjevačica je ispričala da su je mnogi doživjeli kao ljevičarku i komunista zato što se suprotstavila premijerki Jadranki Kosor u stavovima o umjetnoj oplodnji. Na pitanje zašto je tako reagirala, Severina odgovara da je takvo ponašanje tipično za nju.

'Ja sam mali tutle koji ništa ne zna. Uglavnom nas oni tako doživljavaju. Mi smo svi mali tutle koji pojma nemaju i onda nas se opstruira, vrbuje, mami perecom i, hop, evo ga, jedan mali tutle više na našoj strani', rekla je pjevačica te dodala da ovisi o perecu hoće li se angažirati u nečijom predsjedničkoj kampanji. Na pitanje kakav bi trebao biti idući predsjednik, Seve odgovara: 'Trebao bi imati veliki perec.'

Kada je o političarima riječ, Severina je progovorila o Željku Kerumu kazavši da joj je drago što si je 'olakšao dušu':

'Drago mi je zbog čovika što je tako lipo olakša dušu. Da je to reka prije izbora, sto posto bi dobija izbore još u prvom krugu. Znan ja kakvi su Splićani. On njih zna, pa je za svaki sigur reka malo kasnije. A u Keruma svakakvih pereca...'

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen