Dienstag, 27. Oktober 2009

Veliki Brat: Maler za Nikolu, ali i za Karla!

VB: Maler za Nikolu, ali i za Karla!

Zaječarac Nikola Dančević zvani "Maler", udruženim snagama gledalaca i ukućana, izbačen je iz Kuće Velikog Brata.



U "derbiju" protiv Manuela, Nikola je izgubio velikom razlikom. Gledaoci su ove nedelje ponovo nominovali neomiljene ukućane, a Zaječarac i Piroćanac su imali najmanje glasova.

Kada je Veliki Brat saopštio da će njih dvojica u duel, prostodušni Manuel je ostalima poručio: "Pomozite mi, glasajte za mene. Dajte više taj kofer, napolju me čekaju devojke!".

Ipak, ostali ukućani su odlučili drugačije. Da izađe Nikola glasali su Radiša, Violeta, Dragica, Arsa, Enis, Admir, Tanja pa čak i Jovana, koja je imala kratak flert sa Zaječarcem. Sada je, međutim, promenila ploču.

"Sa Nikolom sam imala i konflikt i svađu i više mi ne odgovara", rekla je Jovana.

Radiši smeta Nikolino stalno ćutanje, izbegavanje ostalih, ali i to što se ne brije!

Podršku Nikoli jedini je pružio Đorđe.

"Ljudi, bez obzira na to koliko sam izgledao neraspoložen...



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen