Donnerstag, 19. November 2009

Big Mama: Maja nikoga ne postuje

Big Mama: Maja nikoga ne poštuje

Svetlana Tanasić, poznatija kao Big Mama, deseti je učesnik koji je napustio rijaliti šou „Farma“ i to posle 55 dana provedenih na seoskom imanju. Iako je danima pričala kako želi da napusti šou, kada je došao trenutak „borbe“ sa Sandrom u duelu, shvatili smo da Big Mama ipak ima želju da se bori do kraja. Međutim, osim što je izgubila od atraktivne plavuše, i publika je želela da pevačicu vidi van „Farme“.

– Moram da priznam da se osećam jako čudno, prosto ne mogu da verujem da sam se vratila u civilizaciju. Zaista mi nije žao što sam ispala, štaviše to sam i želela, jer sam povredila ruku i bilo mi je jako teško što ne mogu ništa da radim i što sam, na neki način, zavisila od drugih. U tim momentima sam se osećala k’o gnjida, i razmišljala sam da napustim šou. Mene ne drži mesto – otkriva Ceca.



Na pitanje šta se desilo sa Topalkom, i kakav je njihov odnos sada posle svađe, Big Mama je burno reagovala.

Ceo tekst OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen