Dienstag, 24. November 2009

Boban Rajovic i Dragana Mirkovic - GROMOVI - tekstovi pesama (lyrics)

Boban Rajovic i Dragana Mirkovic - GROMOVI - tekstovi pesama

Boban:
Volio sam, nije da nisam
al' negdje posle nje
ne znam s kim sam, ni gdje
al' kad ti falim, ja pobudalim
kad mi proradi crv, losa mi je krv

Dragana:
Nisam se snasla da ti smirim gene
da ceo zivot ostanes kraj mene
sad, zbogom, nesreco, vec mi je muka
kad ti za drugom...

Duet: REF. 2x
Udrite gromovi, ovo su lomovi
sad mi je najgore, dunite od gore
vetar u planinu, u kamen druga dva
stope mi sakrijte...

CEO TEKST PESME ili LYRICS OVDE

A PESMU MOZETE PRESLUSATI OVDE

tekstovi,lyrics, von, od, pjesama, lyrics, lirika,songtexte,text,textovi,pjesma,pesma,pesme,pjesme,pesama,from,reci,

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen