Sonntag, 22. November 2009

Boris Novković: Živimo u jednom opštem ludilu

Boris Novković, hrvatski pop pevač
Živimo u jednom opštem ludilu



Moja prethodna dva koncerta u Sava centru su nekako bila skromna, težište je bilo na emocijama, a ovaj koncert će zadovoljiti najviše produkcijske ukuse, i moje želje. Ovoga puta mogu obećati da će publika imati pravog mene. Nisam sklon plesu, ali zapaliću pozornicu – počinje priču za „Blic“ popularni hrvatski pevač i kantautor Boris Novković, koji će 25. novembra nastupiti u Sava centru u okviru turneje „Zapisan u tebi“ tokom koje promoviše istoimeni album.

Boris kaže da odbrojava dane do koncerta tokom koga ćemo se podsetiti najvećih hitova „Dok svira radio“, „Kuda idu izgubljene djevojke“, „Jači od sudbine“, te bi najviše voleo da u publici vidi pripadnice lepšeg pola.
– Glupo bi bilo kada bih rekao da nemam želju da moj koncert najviše posete dame, ali svakako su svi dobrodošli – objašnjava kroz smeh Boris, koji ističe da će na koncertu biti zanimljivih gostiju čija imena još uvek ne želi da otkriva.
Od naših muzičara on najviše poštuje Bajagu i Željka Joksimovića, i slaže se da su se vremena promenila od kada je on pevao čuvenu „Tamaru“.
– Živimo u jednom opštem ludilu, brzini. Vrednosti muzike više nisu iste. Svi su opterećeni kreditima, otkazima, borbom za opstanak, pa je takva i muzika – pomalo histerična. Ali one vrednosti koje imaju neku autentičnost su ostale, tako da ja koji sam se uspostavio osamdesetih godina imam neku autentičnost i ljudi koji slušaju moju muziku preko mene imaju spoj sa tim nekim mirnijim i boljim vremenom kada se drugačije živelo. Nisam za to da bi trebalo omalovažavati današnje trendove i publiku. Sve se menja. Doći će ponovo neko novo vreme života, neka mirnija muzika. A ovo je s jedne strane dobro – neograničen izbor muzike, po principu za svakoga ponešto – kaže Novković.
On navija za „razmenu dobara“ kada je u pitanju muzička scena bivše Jugoslavije.
– Nemam taj stav nekog idealizma, već smatram da male brojke daju nečemu malu verodostojnost, dok, logično, veće – veću. Sa tog stanovišta ne možete smatrati ovaj posao preozbiljnim ako ste na uzroku od malih brojki. To je moja filozofija – ne krije šarmantni pevač.
Boris, kroz smeh, kaže da njegovo vreme tek dolazi.
– Nekako planiram da moja karijera bude u najplodnijim godinama tek za deset godina. Onda da je održim još deset godina i posle se mogu penzionisati.

Ovaj 42-godišnji pevač je pre devet meseci sa suprugom Lucijom dobio sina kome su ponosni roditelji dali ime Noa.
– Odlično sam se snašao u ulozi tate. Da se sad nisam snašao, nikada u životu se ne bih snašao. Pre deset godina bih možda pobegao iz te situacije, ne verujem da sam tada bio dovoljno zreo za očinstvo. Ali, sada čak uživam i sve me to zabavlja. Noa ima devet meseci, za sada puzi, guguće, svaki dan sa njim je iznenađenje. Takve stvari donose optimizam u životu. S njim sam se vratio u detinjstvo, tek me očekuje igranje s njim. Tome se radujem – iskren je Boris. On je važio za velikog zavodnika i srcelomca, a sada se okrenuo porodičnom životu.
– Ma ja sam u principu ostao isti kakav jesam, jedino što mogu reći da sam u godinama kada se osećam dovoljno zreo za očinstvo. Mada, kada s ekipom odem na put, kod nas je kao na brodu – nema mesta za žensku osobu na putovanju. To je nešto čega se ne bih nikako mogao odreći, te neke rokerske strane života, uživanja sa svojom grupom, bendom, prilike da sebi dam oduška. Ako to nemaš, ne možeš se baviti ovim poslom.

Dobar sam u fudbalu
Pored muzike Boris ima još jednu strast – fudbal koji rado prati i još radije igra.
– Klupski fudbal u ovom regionu je preslab da bi me interesovao. Najviše pratim inostrane klubove. Često igram fudbal, čak i sa bivšim aktivnim igračima koji su igrali za reprezentaciju. Imamo te naše skupove, druženja. Mogu vam reći da sam dosta dobar u fudbalu – kaže Boris.

Karte u prodaji
Karte za predstojeći koncert Borisa Novkovića mogu se nabaviti na blagajnama Sava centra i u Bilet servisu po cenama od 1.500, 1.800 i 2.000 dinara.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen