Freitag, 6. November 2009

FARMA: Bebi Dol nije klošarka!

Bebi Dol nije klošarka!
Kiriju za stan plaća 500 evra, dnevno puši dve do tri kutije cigareta. Kada izađemo često popijemo neku rakijicu, kaže Ljubica Šerić, drugarica takmičarke rijaliti-šoua „Farma"

Image Hosted by ImageShack.us
Bebi Dol nije klošarka, kiriju za stan plaća 500 evra, tvrdi Ljubica Šerić, najbolja drugarica učesnice rijaliti-šoua „Farma"! Prijateljica Dragane Šarić, alijas Bebi Dol, otkriva da pevačica veoma lepo zarađuje.

- Bebi je urbana devojka, a ne klošarka, kako neki kažu. Ne znam kako bi neka klošarka imala 500 evra da plati kiriju za stan?! Ona vrlo lepo živi od svog posla - ima tezge, a u kafeu „Plato" peva svake subote. Bila sam joj u stanu, koji je zaista velik i lep. Dopada mi se kako živi - kaže Ljubica, i otkriva šta je istina u čaršijskim pričama da je Bebi poročna:
- Poroci su joj cigarete i alkohol! Ona mnogo puši, čak dve do tri kutije cigareta dnevno, pogotovo kad radi. Svi smo mi pomalo poročni. Kada izađemo, Bebi i ja često popijemo neku rakijicu. To nije ništa nenormalno. U novinama piše da Bebi konzumira drogu, ali to samo zlonamernici mogu da tvrde o njoj!
Ljubica i Bebi se poznaju tri godine i otad su nerazdvojne drugarice. Pevačica je Ljubicu iznenadila ulaskom na „Farmu".
- Na moje pitanje da li bi ušla na „Farmu", odgovorila je da to nije loša ideja i da bi joj prijala promena sredine. Već sutradan me pozvala i rekla da je odlučila da postane takmičarka šoua. Baš me je iznenadila.

Ljubica smatra da se Bebi dobro snalazi na Pinkovom seoskom imanju, i da priča sama sa sobom samo da bi zabavila gledaoce.
- Ona to namerno radi! Bebi je pozitivna osoba...

CEO TEKST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen