Mittwoch, 4. November 2009

FARMA: Nova svadba? Maja Nikolić se udaje...

FARMA: Nova svadba?



Na imanju u Barajevu već smo gledali jednu svadbu, ali brak između Nigora i Sandre nije baš potrajao.

Moguće je, međutim, da će se na Farmi dogoditi druga svadba, ovog puta izistinski. Jer, Maja Nikolić žarko želi da se uda za svog momka Milana sa kojim je dve godine u vezi.

"Ljubavi, ako imaš hrabrosti, zaprosi me da se venčamo ovde na Farmi", rekla je Maja tokom igre "Istina ili izazov".

Bebi Dol je upitala: "Majo, kad ćeš ponovo da se udaš". Nišlijka je spremno odgovorila: "Sutra! Stvarno, hoću da se udam".

Prethodno se poverila frizerki (da, Maja je konačno oprala kosu i sredila frizuru posle mesec dana!).

"Čuli smo se i ja sam mu rekla da li želi da budemo u braku, a on mi je rekao: 'Ljubavi, pa mi smo već u braku'. Nisam ga videla dva meseca, a kad me bude video biće mu jasno da treba da se venčamo. Rekao mi je da su mu ovih sedam dana, koliko je sam u stanu u Beogradu, najgori i da ne može da spava, jer je sam".


MARKO OTKRIO DA IMA ZADATAK

Glavna tema na Farmi i dalje je "nešto" što se zbiva između Sandre i Marka. Međutim, Marko je u međuvremenu "provaljen", kako od Sandre...

CEO TEKST OVDE

SVE O FARMI 2009 OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen