Montag, 2. November 2009

FARMA: Uspela sam da pomirim Maju i Cakanu

Tijana izletela sa farme
Uspela sam da pomirim Maju i Cakanu

Pevačica Tijana Dapčević je posle samo pet dana boravka na farmi ispala posle ubedljivog poraza u duelu sa Viktorijom. Čak 88 odsto publike glasalo je protiv Tijaninog ostanka, što je Dapčevićevu ostavilo u velikom čudu.

- Farmu sam shvatila ozbiljno i mnogo sam radila. Tamo nije mesto za mazanje noktiju i spavanje, već se radi do mraka. Verovatno se nisam primećivala zato što sam spavala dok su ostali pravili žurke. Očigledno da nisam shvatala da to tako treba - rekla je Tijana, koja se smatra zaslužnom za pomirenje dve zaraćene učesnice - Maje i Cakane.
- Iako sam mislila da nema trika da ih pomirim do kraja, ispostavilo se da sam u tome uspela već posle nepuna tri dana - kaže Tijana, koja je pre ulaska u rijaliti pompezno najavila da će postaviti farmere na svoje mesto, a zatim se odmah priklonila Cakani i njenom društvu.
- Moram odmah da se ogradim od toga, jer u životu nisam pripadala nijednom klanu. Fora je u tome što ja baka Dragicu znam ceo život i nju doživljavam kao kevu. A Ceca i Viktorija nisu sa njom oformile klan i definitivno ne nastupaju kao “troglava aždaja” - zaključila je pevačica iz Makedonije.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen