Donnerstag, 12. November 2009

I go my way 2009 - Srbija, Bosna, Hrvatska, Crna Gora, Slovenija - instalacija, jailbreak, cydia, appsync i sve sto je potrebno

I go my way 2009 - Srbija, Bosna, Hrvatska, Crna Gora, Slovenija, ma kompletna evropa - instalacija, jailbreak, cydia, appsync i sve sto je potrebno...
*******************************************

Instalacija iGo my way na iPhone-u

Evo danas mogu konacno da se javim da sam uspeo da instaliram iGo navigaciju na svom iphone-u... Jesam se dva dana mucio i nije mi radio tel i misa sam jednog razbio, ali sada sve radi i zelim da napisem kako sam uspeo da sve instaliram a ne platim...
Veliku pomoc sam uzeo na forumu isrbija, inace prvi forum gde sam registrovan sa svojim nickom. Ali za ljubav iPhone-a i to sam uradio

Dakleeee imam iPhone 3G koji je otkljucan, ali nije bio jailbreakovan... Znaci moralo je da nastane jaibreakovanje... Imao sam na njemu firmware 3.0, sad vec imam firmware 3.01 i zamislite sve radi.

Ovako, da ne bi prosli sve muke koje sam i ja prosao dok nije krenula prava instalacija, osigurajte se da vam je iphone zakacen na USB direktno, da ne ide kablo preko nekog HUB-a (razvodnika). Jer to moze da bude jedan od razloga sto nece da radi jailbreak.

Treba jos da znate da jailbreakovanje nije ilegalno.

Potreban vam je i program iTunes, koji tako i tako imate zbog iPhone-a. I slobodno preko njega uradite update na najnoviju verziju firmware-a 3.01.

Usput dok vam radi update za novu verziju 3.01, vi mozete skinuti novu verziju programa za jailbreak=ovanje REDSN0W. Download link je:

redsn0w za windows www.naftalinke.com/phone/iPhone_downloads/redsn0w-win_0.8.rar

Sledeci korak je sada jako bitan... posto ste skinuli redsn0w i na iPhone zavrsili sve poslove, izgasite program iTunes, sto je pod moranje. Ali iPhone ostaje zakacen za USB kablo.

Startujete redsn0w.exe i otvorice se prozor u kojem pise na engleskom dobrodosli bla bla bla... dole lijevo u cosku ima opcija BROWSE, tu kliknete i izabere prethodno vec skinutu verziju iPhone firmware-a takozvanu IPSW. Ona se obicno nalazi na sledecem mestu...

Windows XP engleski
C:\Documents and Settings\User\App data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates)

Windows XP nemacki
C:\Dokumente und Einstellungen\USER\Anwendungsdaten\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates)

Windows Vista
C:\User\Naziv usera\AppData\Roaming\AppleComputer\iTunes\iPhone Software Updates

Mac
User / USERNAME / Library / ITunes / ITunes Software Updates

U svakom slucaju vam mora biti ukljucena opcija prikazivanja skrivenih foldera. Ako se tu ne snalazite koristite opciju pretrage i nadjite fajlove sa nazivima:

iPhone1,2_3.0.1_7A400_Restore / aktuelni firmware 3.01
iPhone1,2_3.0_7A341_Restore / firmware 3.00


Znaci, tu nadjete fajl: iPhone1,2_3.0.1_7A400_Restore i izaberete ga.
Onda ce program redsn0w da odradi neke stvarcice tipa ucitavanje itd... Kad dodjete do koraka da treba ugasiti iPhone, uradite to pre nego sto kliknete na NEXT.
Docice vam opcija gde pita sta zelite da instalirate... IZBERETE SAMO CYDIA, ICY NIKAKO! Pa opet NEXT.
Kad vam se iPhone izgasi, mozete pokrenuti sledeci korak klikom na NEXT... Pisace vam da drzite pritisnuto 3 sekunde dugme za gasenje (na vrhu desno se nalazi), posle tri sekunde pocnete uz to dugme da drzite i HOME dugme, na iPhone-u naprijed se nalazi na sredini u dnu.
Posle 10 sekundi pustate prvo dugme, ono na vrhu telefona, a ostavite da drzite i dalje HOME dugme.
Za to vrijeme ce se paliti i gasiti ekran, dok se ne pojavi na ekranu download data jailbreak ili slicno... kad se to pojavi na ekranu, mozete da pustite dugme...
Ako vam je lakse tu su slicice sa harddiskom i nakon toga sa nekom palmicom.

Onda ce taj proces malo da traje... ostavite telefon na miru dok ne zavrsi sve. To bi onda trebalo da je to, kad se restartuje i kad pokrene sistem opet...
Eh sada, ja sam imao problem, da posle jailbreak-a nije hteo da mi primi telefonsku karticu, koju koristim u njemu a nije hteo ni gps prijemnik da radi... ali sam za to uradio sledece stvari koje cu napisati... i sve je bilo ok... taj takozvani "Ultrasn0w" je radjen... znaci otkljucavanje telefona.
Treba napomenuti da je i meni telefon bio otkljucan pre jailbreaka... ali ga je izgleda posle toga apple preko novog update zakljucao, ali nije strasno, "ultrasn0w" sve resi...

Dakle, pre nego sto instaliramo navigaciju, uradicemo jos to na brzinu... sad cu vam i te korake napisati...

Znaci trebaju nam jos 3 stvari koje su potrebne, da bi radila kompletna navigacija (ultrasn0w, Hackulo, appsync)

Trebace vam bezicni internet, takozvani wireless.
Upalite novu nastalu ikonicu na vasem iPhone-u, pise CYDIA.



Kad vam se upali Cydia, idite na MANAGE opciju, tu izaberete SOURCES,



kliknete gore na EDIT, pa vam se onda pojavi opcija ADD...

NASTAVAK INFORMACIJA SA KOMPLETNIM TEKSTOM OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen