Dienstag, 3. November 2009

Intervju Darko Drinovac - režiser Severininih spotova

Intervju sa Darkom Drinovcem
Intervju Darko Drinovac - režiser Severininih spotova


Ekskluzivan intervju sa hrvatskim poznatim redateljem glazbenih spotova Darkom Drinovcem koji bi se zbog Severinine inspirativnosti okušao i u snimanju dugometražnog filma. U pripremi je i dokumentarni film o kojem više u intervjuu...

Možete li nam opisati vaš prvi susret sa Severinom?
- Hm, hm. U više navrata sam upoznavao Severinu. Uvijek je to bilo na kratko, do trenutka kada me je ona primijetila po mojim radovima pa se i sama odlučila raditi sa mnom. Onda to ide vrlo jednostavno, Tomica Petrović ti dogovori sastanak s njom i to je to. Kratko i slatko.

Kako je došlo do suradnje?
- Severina traži vrhunske suradnike oko sebe. Kako ja radim već godinama spotove, vjerojatno je došao dobar glas do nje. I tako stvari krenu. Ništa na brzinu, sve sa puno provjera jer spot je jako osjetljiva stvar i u sekundi može uništiti pjesmu.
Njezin menadžer Tomica također voli prije toga sve provjeriti. Prvo kava sa Tomicom, pa još jedna, pa ideja - dvije o spotu, pa još neka preporuka i na kraju dođe do susreta sa Severinom i onda se jasno treba pokazati kao dorasao poslu i izazovu koji stoji pred tobom. Ipak imate vrhunsku glumicu i pjevačicu koja je voljna surađivati.





Sa čime vas je Severina zaintrigirala?
- Prvenstveno sa jednostavnošću i povjerenjem koje sam dobio, a da ne kažem da te u sekundi zavede i jednostavno ju zavoliš.

Kako i kada ste prepoznali talent u Severini?
- Čim se kamera upalila vidio sam i osjetio da ispred sebe imam vrhunsku pjevačicu i glumicu. Znao sam da puno ovisi o meni da to što ona pruža vjerno prenesem u spot, jer malen je korak od toga da iz nekog kamerom izvučete maksimum i do toga da upropastite nečiji talent i napravite loš video spot, u krajnjem slučaju i loš film.

Možemo li Severinu smatrati kao vašu muzu, ipak ste sa njom snimili najbolje i najgledanije video spotove u Hrvatskoj?
- Do sada sam naprav...

CEO INTERVJU OVDE


Video spot 'Haljinica boje lila' by Seve




Video spot 'Muskarcu samo treba kurva' by Seve





izvor: Vesti - Sport - Muzika - LifeStyle - Automobili - BiznisKlub.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen