Montag, 23. November 2009

INTERVJU: DžEJ RAMADANOVSKI

INTERVJU: DžEJ RAMADANOVSKI
Pevao bih Mesiću



Legenda narodne muzike Džej Ramadanovski ugostio nas je u kafeu „Dorćol“, gde najčešće provodi svoje slobodno vreme, a to mesto ga, kako kaže, asocira i na rano detinjstvo kada se osetio privilegovan ako bi ga stariji pustili unutra da se ogreje. Danas je njihov stalni gost i po njemu je ovaj kafić postao poznat. Ipak, najbolje se oseća kada u svojoj publici vidi neke nove klince.
– Računam da pevam 22 godine, kada gostujem u diskoteci i vidim decu koja imaju 15–16 godina shvatim da je to treća generacija koja me sluša, koja zna reči pesme koja je stara 18–19 godina, pevaju „Sunce ljubavi“, „Ugasila si me“, „Gde si sad moja ružo“, bukvalno znaju svaku moju pesmu.
Opšte je poznato da naši pevači sve češće nastupaju u Hrvatskoj. Kakvo je tvoje iskustvo?
– Ja nastupam svuda, kako u zemljama bivše Jugoslavije tako i u inostranstvu. Kada pričamo o Hrvatskoj, najbolje je za primer uzeti Zagreb, jer je glavni grad. Lukas, Ceca i ja smo tamo jako popularni, „gotive“ taj neki gradski fazon. Baš nas vole i, kada god dođem, diskoteke su pune, jednostavno vole pevače iz Srbije.
Da li biraš mesta na kojima ćeš pevati?
– Postoje neki lokali u kojima ne želim da pevam. To su, najčešće, ona mesta na kojima ne mogu da dam maksimalno sebe publici, kada jednostavno nema uslova za rad. Nema ni svaki gazda para da plati jednog Džeja. Prostor mora biti veliki, da bi se moglo isplatiti i meni i njemu.
Mnogo nastupaš i lepo zarađuješ, bez obzira na to što dugo nisi izdao novi CD. Mnogi su mišljenja da ti on nije ni sada potreban, ali da li ćeš ga uraditi, makar kao poklon tvojoj publici?
– Imam jaku želju da snimim novi materijal. Evo, sada će šesta godina kako nisam snimio novi album. Dokazao sam da meni ne trebaju nove pesme, što se tiče posla, ali trebalo bi to da uradim zbog te publike. Jednostavno, ne mogu da uđem u studio i snimim ono što ne osećam. Ceo život radim sa Marinom i Futom, oni su imali jednu tragediju u kući, za koju svi znamo, i ja ih sada čekam... Ako ćemo nešto raditi, to mora da bude onako kako treba. Nedavno sam bio kod Marine, pričali smo nešto i mislim da ćemo početi da radimo. Ona čuva nekoliko pesama za mene, ali polako...
O velikoj čistki u „Grand produkciji“ priča se već duže vreme. Nedavno su gradom odjeknule priče da si i ti našao novu izdavačku kuću...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen