Freitag, 20. November 2009

INTERVJU... Mitar Mirić, pevač - Saša Popović mi se sveti!

INTERVJU... Mitar Mirić, pevač
Saša Popović mi se sveti!

On više nema nikakvu zaradu od prodaje CD-ova i sveti se pevačima za koje smatra da ih je preplaćivao. Ne može mi niko ništa, i bez „Granda" imam dosta posla



Folker Mitar Mirić jedan je od pevača koji su, nakon „čistke" u produkciji „Grand", prinuđeni da traže novu izdavačku kuću. Mitar u intervjuu za Press kaže da se direktor „Granda" Saša Popović sveti svojim bivšim ekskluzivcima za koje smatra da mu nešto duguju!

- Tačno je da se Saša Popović i ja nismo složili oko para za objavljivanje novog albuma. Pominjalo se da nije hteo da mi isplati 20.000 evra za novi CD, ali to nije sasvim tačno. Saša i ja odavno imamo neraščišćene račune. On smatra da me je preplaćivao nekoliko godina i da bi sada trebalo da mu se revanširam. Nije mi bukvalno tako rekao, ali znam da je to u pitanju. Znate, nema ni on više nikakve zarade od prodaje CD-ova i sada se na neki način sveti pevačima za koje smatra da su mu nešto uzeli. Da se razumemo - ja mu ništa nisam oteo, tada je plaćao koliko sam mu tražio. Mada, danas niko nije sjajan...

Da li to znači i da vaš novi izdavač „Vujin rekords" „nije sjajan"?

- Ni on nije sjajan, ali mi je bar nešto platio. Ostao mi je dužan polovinu dogovorene sume. Ne bih sad o ciframa, jer se još uvek natežemo za taj novac.

Da li odlazak iz „Granda" podrazumeva i kraj karijere?

- Pesme „988" i „PDV" sa novog albuma postale su veliki hitovi kojima sam pridobio omladinu. Marina Tucaković je baš pogodila moj fazon. I bez „Granda" uradio sam sjajan album i napravio veliki uspeh.

Kažu da zbog „Zvezda Granda" imate sve manje posla.



- To nije tačno! „Zvezde Granda" su nama, pevačima iz stare garde, ukrale pesme. Neka plate 5.000 evra Marini ili Braji da im naprave hit, a ne da presnimavaju moju pesmu „Voli me danas više nego juče". Nemam ništa protiv te dece, čak im ni imena ne znam, ali čuo sam da pevaju samo poskočice. Nemaju oni para da kupe sve moje hitove.

Pojedine „zvezde Granda" zarađuju 4.000 evra po nastupu. Jesu li i vaši honorari toliki?

- Naravno da jesu. Ako oni dobijaju 4.000 evra, ja dobijam barem približan honorar. Često nastupam u inostranstvu.

Kako se snalazite u inostranstvu kada ne znate ni reč engleskog?

- To mi je velika mana. Ali, često neko putuje sa mnom, ili naiđem na naše ljude u avionu koji mi objašnjavaju šta treba da radim. Ako nema naših ljudi, tu su Makedonci i Bosanci koji mi uvek pomognu.

Odolevate li alkoholu i obožavateljkama?

- Pre nekoliko dana od alkohola je umro kompozitor Novica Urošević, moj kum i čovek koji me je stvorio. Vodio je takav život, ali da nije pio, možda ne bi napisao takve pesme. Pre 15 godina „odvojio sam se" od društva koje pije. I sada pijem, ali ne svaki dan. Ne bih ovako lepo izgledao da sam celog života pio. Kad je reč o ženama - nisam cvećka! Ali, imam najbolju ženu na svetu i porodica mi je uvek na prvom mestu.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen