Mittwoch, 4. November 2009

INTERVJU: VIOLETA RALEVA, TAKMICARKA VELIKOG BRATA

INTERVJU, VIOLETA RALEVA, „VB" TAKMIČARKA
Sa Karlom ću praviti bebe!
Srećna sam što je prošao na testu mojih roditelja. U kući mi je bilo teško zbog nedostatka seksa. Sa albanskom kapom slikala sam se u Prištini



Makedonka Violeta Raleva, sedma izbačena ukućanka rijaliti-šoua „Veliki brat", u intervjuu kaže da je njena ljubav sa beogradskim frizerom Karlom Zagorcem prava i da će se sa njim venčati!

- Tužna sam, mnogo mi nedostaju Kiki, Jovana i Karlo. Ali, biću dobro, jer će Karlo ostati sa mnom. On i ja pravićemo bebe! Udala bih se, ali prvo moramo da vidimo kako će sve da se odvija kada budemo bili u drugim okolnostima. Srećna sam što je Karlo prošao na testu mojih roditelja. Njihovo mišljenje mi veoma znači - kaže Viki.

Šta ste Karlo i ti radili ispod jorgana?
- Samo nagađajte! Želimo seks...

CEO TEKST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen