Sonntag, 8. November 2009

Kusturica: Vratiću kasete

EPILOG PREKINUTOG INTERVJUA NA MEĆAVNIKU
Kusturica: Vratiću kasete

Poznati reditelj Emir Kusturica, nakon verbalnog sukoba s voditeljem Hrvatske radio-televizije Aleksandrom Stankovićem u Mokroj Gori, odlučio je da vrati kasetu sa 22 minuta snimljenog intervjua, koji je prekinut, prema rečima učesnika, u vrlo neprijatnoj atmosferi.

- Snimljeni materijal Hrvatska televizija dobiće u ponedeljak. Tačnije, biće poslat na ime reditelja Musića, vrlo finog čoveka koji mi je ostavio svoju adresu. Pa ako HTV to želi, taj materijal može da objavi - najavio je Emir Kusturica nakon što je Stanković izrazio sumnju u to da je reditelj uništio kasetu na kojoj se nalazi deo urađenog intervjua.

Da podsetimo, voditelj emisije „Nedeljom u 2”, nakon dogovora sa Emirom Kusturicom, došao je sa ekipom u Mokru Goru kako bi intervjuisao reditelja. Nedugo nakon početka, razgovor je prekinut.
- Kada sam Kusturicu pitao zašto je s Miloševićem pio viski dok je Sarajevo bilo u opsadi, uzvratio mi je da nije imao izbora. Na to sam ga podsetio da je svojevremeno izjavio da je bilo dirljivo gledati kako Milošević u haškoj sudnici šalje poljupce supruzi Miri, te sam ga pitao hoće li i u Izraelu, gde snima sledeći film, Izraelcima reći da je bila dirljiva pažnja kojom je Hitler obasipao Evu Braun u Vučjoj jami. Na to nije imao odgovor, već mi je uzvratio protivpitanjem: „A zašto mi malo ne pričamo o hrvatskim legionarima koji su ubijali Srbe po Hrvatskoj?” - ispričao je Aleksandar Stanković za „Večernji list”.
Sa druge strane, Kusturica tvrdi da Stanković kod njega nije došao sa dobrim namerama.
- Počeo je razgovor u kome se on ponašao kao oni što vas primaju na posao, a kako mi on ne daje posao, shvatio sam da pravi taj intervju sa zlom namerom i prekinuo sam razgovor. On je poskakivao i rekao: „I šta sad? Treba samo još da me bijete!” Panično je napustio moj dom, zaboravivši kasete sa materijalom - izjavio je Kusturica za „Blic”.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen