Dienstag, 3. November 2009

LEPA BRENA - TEKSTOVI PESAMA

LEPA BRENA - TEKSTOVI PESAMA

1982 I

Bez ljubavi srece nema
Cacak, Cacak
Daleko je moja Mica
Lala iz Banata
Ljubi me Omere
Moj deda je bio kavaljer
Otisla si sa salasa
Snela koka jaje
Snove snivam
Zeravica

1982 II
Cini gajle
Dama iz Londona
Danas placem ja, a sutra ces ti
Doslo vreme da se podje
Duge noge
Ilijo, mori, bekrijo
Jos juce za tebe dala bih sve
Mile voli disko
Ne postoji juce, ne postoji sutra
Ovaj zivot vara nas

1983 singl
Hej, najludje moje
Sitnije, Cile, sitnije

1984 I
Bato, bato
Boc, boc...
Bosanac
Brani me, brani
Cik pridji ako smes
Decko mi je skolarac
Epidemija ljubavi
Igraj, Boro, moje oro
Moj je lola zvezda rokenrola
Nemoj reci da me volis
Recite mu da ga volim
Sta ti je
Volim te sve ludje

1984 II
Bobo, Bobo
Djordje
Janos
Ljubi me, Sabane
Mace moje
Mani zemlju koja Bosnu nema
Moram nesto ljubiti
Nezna zena
Perice, moja merice
Pile moje
Seceru, seceru
Seik

1986 I
Dud
Jedna pesma za hiljadu dece
Lazu te, duso moja
Ljubim te ja
Miki, Mico
Nova sota
Priznaj mi, priznaj
Sta mi vredi cak i zlato
Sto si, mala, mrsava ko grana
Sve bih dala da si moj
Voli me, voli

1986 II
Afrika
Disko urnebes
Moja Roso
Oj, Dragana, Dragana
Okreces mi ledja
Pazi sta radis
Siri dragi ruke
Sviraj rock n roll
Uske pantalone
Zakuni se

1987
Evo, zima ce
Golube
Hajde da se volimo
On ne voli me
Rodise me neznu i sirotu
Sanjam
Suze brisu sve
Ucenici
Udri, Mujo (duet Dragomir Bojanic Gidra)
Zbog tebe

1989
Beli biseru
Cetiri godine
Cuvala me mama
Igraj dragi
Imam pesmu da vam pevam
Ja pripadam samo tebi
Jablane
Jugoslovenka feat. Daniel, V. Kalember, A. Islamovic
Pozeli srecu drugima
Robinja
Sokole
Vrati mi srce

1990
Bice belaja
Boli me uvo za sve
Cik pogodi
Evo moga delije
Hiljadu suza
Kazni ga Boze
Pokloni mi noc
Tamba lamba
Umirem ti ja

1991 Zaljubiska
Beli se golubovi vracaju
Kuc, kuc
Ljubavne igrarije (duet Dzej)
Momci na vidiku
Neka ljubav pobedi (duet Zoran)
Opa, opa, opa
Pesma narodna
Sretna Nova godina
Zaljubiska
Zatvori oci

1994
2, 3, 303 noci ja i ti
Bol za bol
Dva dana
I da odem iza ledja Bogu
Ja nemam drugi dom
Ma gde bas ti
Moj se dragi Englez pravi
Nema leka apoteka
Ti ne znas
Vatra se dize

1995
E moj Miko
Izdajice
Kazna Bozija
Kolo, kolo
Muskarci feat. Vesna Zmijanac, Mira Skoric
Nekoj drugoj decu pravi
Ona ili ja
Sta bi bilo moje milo
Sta ce mi zivot
Suze kraljice

1996
Dominantan
Lagarija, lagara
Ljubav je...
Luda za tobom
Ne mogu da te prebolim
Otvori se nebo
Pariski lokal
Prokleti zlatnici
Sta je bilo, bilo je
Sve mi dobro ide osim ljubavi
Takve i Bog cuva
Ti si moj greh

1997 Lep si kao Bog

2000
Ali Baba
Crna kafa
Gde si ti
Kolovodja
Lepa Brena
Meni je tesko
Pomracenje sunca
Ti me podsecas na srecu
Voleo ne voleo
Zaboravljena zena

2008 Udji slobodno...
Dobra gresnica
Dva asa
Grad
Kralj
Kuca lazi
Pazi kome zavidis
Sledeci
Udji slobodno
Zasto
Zrno tuge

Kompletna diskografija tesktova od Lepe Brene, samo kod nas, slozeno po godini izdanja albuma!
POSETITE WWW.TEKSTOTEKA.COM

tags: text lyrics reci pesme pjesme pjesma pesma pjesama pesama songtexte songtext von from

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen