Samstag, 21. November 2009

Marija Vicković u seriji „Greh njene majke”

Marija Vicković u seriji „Greh njene majke”
Priča o starim vremenima


Nakon velikog uspeha „Ranjenog orla”, od večeras će gledaoci biti u prilici da gledaju domaću igranu seriju „Greh njene majke”, nastalu po motivima romana Milice Jakovljević, poznatije kao Mir Jam, na kanalu RTS 1. Režija je i ovog puta poverena Zdravku Šotri, a glavne uloge u seriji tumače Ivana Jovanović, Ivan Bosiljčić, Marija Vicković, Siniša Ubović, Miloš Đuričić, Vojin Ćetković, Ružica Sokić, Nebojša Dugalić, Marinko Madžgalj...


U razgovoru za „Blic” glumica Marija Vicković priča po čemu će pamtiti snimanje ove serije, o saradnji sa Šotrom i svojoj ulozi.
- Ovu seriju ću najviše pamtiti po Sremskim Karlovcima jer sam tamo najviše snimala. Zapravo, ja sam tamo imala svoje ključne scene, a atmosfera na snimanju je bila baš radna - priča Marija, koja je već jednom, u filmu „Zona Zamfirova” imala priliku da sarađuje sa Zdravkom Šotrom.
- Kada se radi sa Šotrom, radi se veoma lako, a kada je vama jasna uloga i priča, onda je sve jednostavno. Šotra vas prepusti zadatku i pomaže vam samo onda kada negde zastanete i zapnete. Ja nisam imala problem sa svojom ulogom, te sam se na snimanju osećala lepo i opušteno - objašnjava glumica. Ona u seriji igra majku glavne junakinje, devojke Nede (Ivana Jovanović).


- Ja sam u seriji Ivanina, odnosno Nedina mama, ona koja je napravila greh. Moj lik se pojavljuje u prve tri epizode i za mene je ova uloga bila veliki izazov jer ima dve faze. Jedna faza je sa 17-18 godina kada je ta žena veoma mlada, a u drugoj fazi ona ima četrdesetak godina. U početku sam mislila da će za tu drugu, stariju fazu, uzeti neku drugu glumicu, međutim - rekli su mi da ću to biti ja. Stavili su mi masku, koja je učinila da izgledam 15 godina starije, što je meni bilo glumački veoma izazovno, isto kao i taj period šiparice, gde je trebalo da se i sama vratim u to vreme, prvu ljubav... - ističe Marija Vicković.


I ona će večeras premijerno gledati seriju, te ima malu tremu. Budući da su poređenja sa veoma uspešnom ekranizacijom „Ranjenog orla” počela od prvog dana snimanja, Marija smatra da će gledaoci od prve epizode zavoleti „Greh njene majke”.
- Ljudima će se serija dopasti prvenstveno zato što kao i „Ranjeni orao” ima tu neku čistotu i nevinost, koju naše serije inače nemaju. Zatim, cela ta priča o građanskom staležu između dva rata, drugi način života, kostimi, epoha, budi neku nostalgiju i prijemčiva je i laka za gledanje. Ljudi se odmaraju dok gledaju takve serije, a „Greh njene majke” je napetija priča u odnosu na „Ranjenog orla” pa će možda zato i biti bolja serija - kaže poznata glumica uz opasku da će gledaoci već u prvoj epizodi videti puno drame i dešavanja, budući da sadrži i elemente trilera.


Priželjkujem komediju
Pored rada na brojnim novim i starim pozorišnim predstavama, Marija Vicković vredno vežba za svirke sa svojim bendom, a pošto je publika navikla da je gleda u dramskim ulogama, nada se će uskoro dobiti priliku i za neku komičnu ulogu.
- Evo, i sada u seriji imam tešku, dramsku ulogu, međutim bilo bi super da napravim neku totalnu transformaciju i da glumim u nekoj filmskoj komediji - kaže Marija Vicković.

AKO ZELITE DA GLEDATE OVE EPIZODE, KORISTITE OPCIJU PRETRAGE U GORNJEM LEVOM UGLU... MOZETE IH SVE BESPLATNO GLEDATI OVDE NA BLOGU...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen