Samstag, 21. November 2009

MLADA GLUMICA MIRNA MEDAKOVIĆ PRIZNALA: Skinula bih se gola

MLADA GLUMICA MIRNA MEDAKOVIĆ PRIZNALA:
Skinula bih se gola

Mlada zagrebačka glumica Mirna Medaković, poznata po ulozi zle manipulatorke Sonje Čavar u seriji „Dolina sunca“, koja se trenutno emituje kod nas, izjavila je kako joj ne bi bio problem da se skine gola zbog uloge.
– Snimanje škakljivih scena u seriji mi nije bio problem, jedino sam se malo nelagodno osećala kad sam morala polunaga da ležim na krevetu, a oko mene gomila ljudi, kamermana... Do sada se nikad nisam skinula potpuno gola na filmu ili u pozorištu, ali ni to mi ne bi bio problem, ako bi to od mene tražio reditelj u koga imam poverenja. Za mene bi u tom slučaju skidanje bilo poput odevanja kostima za nastup – rekla je mlada Zagrepčanka.
Kako kaže, njenom dečku, takođe glumcu Kristijanu Potočku, sa kojim je u vezi već dve godine, nije smetalo što se skida pred kamerama, jer on zna da je to samo gluma.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen