Donnerstag, 26. November 2009

Osman Hadzic priprema novi album - 2010?

Snimanje na Ilidži vratilo me na početak karijere
Kupit ću restoran "Topola" u kojem sam počeo pjevati, kaže Hadžić



Osman Hadžić je u studiju Mahira Sarihodžića "Long play" na Ilidži počeo snimati deseti album, kojim će obilježiti dvije decenije rada na estradi. Popularnog pjevača narodne muzike raduje saradnja sa Sarihodžićem, koji je zadužen i za aranžmane novih pjesama.

Dobra ekipa

- Okupio sam veoma dobru i kvalitetnu ekipu, čiju okosnicu čine Mahir i Eldin Huseinbegović. Eldin mi je napiso dvije odlične pjesme, koje su me ostavile bez daha. Mislim da je ovaj dvojac budućnost bh. estrade - kaže Hadžić.

Osman želi da se na njegovom albumu kao autor pojavi i Dino Merlin, ali od toga za sada neće biti ništa.

- To trenutno nije moguće. Razgovarao sam s Dinom...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen