Mittwoch, 4. November 2009

Prokletstvo Niggora

Niggorovo prokletstvo


'Često razmišljam o tome kako moji najbliži nestaju, a ja nisam ništa loše uradio. Kao da me smrt proganja! Zlotvori žive, a divne osobe su otišle na nebo. Verujem da viša sila postoji i pitam se da li je ovo pakao, a tamo gde oni idu možda raj', s gorčinom se, u јеdnom intervjuu pre ulaska na 'Farmu' zapitao Igor Lazić suočen s činjenicom da je u poslednjih deset godina izgubio mnogo dragih ljudi - dvojicu bliskih prijatelja, oca, sestričinu, tetku.





Nesrećni smrtni slučajevi su se u njegovom životu poslednjih godina nizali jedan za drugim, a oni upućeni u njegove ranije ispovesti s užasom i jezom pronalaze sve više istine u sada već urbanoj legendi o 'prokletstvu Montenigersa'.

Naime, po samom osnivanju grupu 'Montenigersi' su činili Duško Nikolić, Igor Lazić i Nebojša Saveljić. Tek što je počela karijera da im se zahuktava, Duško je preminuo. Bolom skrhani i potreseni Nigor i Nebo njemu su posvetili pesmu 'Voleli bi da si tu', a zajedno sa njim u kovčeg su položili i svoj album prvenac, tačnije audio-kasetu!
Svojevremeno je jedna gatara Igoru ispričala da je to što su uradili bila inicijalna kapisla za sve dalje tragedije koje su se dešavale samim članovima grupe, ali i njihovim bližnjima. On joj, naravno, nije poverovao. Međutim, već 1999.godine Nebojša gine u sabraćajnoj nesreći zajedno sa svojom devojkom, a crv sumnje se rađa, ako ne kod samog Lazića, onda barem kod ljudi kojima je prepričao proročanstvo vidovnjakinje.




- 'Te večeri je Nebojša i njegova devojčica trebalo da dođu kod nas na večeru... Jezivo mi je da se i prisećam te noći. Komšije kažu da nikada za života nisu čuli ni videli Igora takvog. Kažu da su im suze išle kada su ga videli kako trči ulicom i vrišti: ’Nije istina! Nemoguće! Nije istina! On je živ!’', priča Olga Lazić, Igorova majka.

Nažalost, tu ružnim događajima nije kraj. Baš naprotiv. Neposredno nakon što su Laziću dijagnostikovali tumor na hipofizi, u saobraćajnoj nesreći u Kotoru, prelazeći ulicu poginuo mu je otac Stojan.

- 'Smrt oca me je dokrajčila, svaka pomisao na njega me rasplače. I inače sam emotivac i lako zaplačem kada mi je teško, a posebno nakon svega što mi se izdešavalo. Možda je tako i bolje, jer sam ranije sve držao u sebi i ćutao. Shvatio sam da s...

CEO TEKST OVDE

izvor: www.BizniKlub.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen