Donnerstag, 19. November 2009

Radio Sunce Pariz - Aleksandra Milovanovic

Naime radio Sunce iz Pariza, nam je jedno dva puta poslalo neke promo pesme nekih NE bitnih pevaca... jer su verovatno to boze tim pevacima napricali kako je njihova radio stanica hit nad hitnovima... pa eto verovatno ti pevaci brzi bolje, daj da posaljemo njima...
A sta oni urade posalju nekim jacim stranicama koji to prosire po netu i onda radio sunce ispadne hit...

Posto sam primetio to, da se salje na vise stranica, reagovao sam i zamolio da ne zelim vise da mi salje te PROMO pesme, jer ih salje na vise stranica istovremeno, sto ja ne zelim...
Ili cemo biti jedini koji dobijemo, pa od nas da krene ili nikako...
Takav je princip folkoteke!

I napisao sam ovako:

Pozdrav!

Primetio sam da saljete, na vise stranica iste linkove!

Ako je tako, ne zelimo vise da nam saljete!

Hvala i pozdrav Selektor



Nasta sam dobio glupi email:


Aleksandra Milovanovic - radio.sunce.pariz@gmail.com

Pa niste vi jedini sajt koji nudi skidanje muzike!!
Ako hocete da budete lideri, napravite nesto sto jos nema!!

A uostalom i nije nam namera vise slati pesme kod vas !!!

I samo da znate, lose se prica o vama, a tako svakome kazete ostacete sa muzikom od proslog veka!!

Ali vas problem, ipak pozdrav i sve najbolje!!



E tako sam se slatko smijao ovim glupostima... naravno da sam odgovorio po mom obicaju

I treba da se lose prica o nama...
A za nas nema zime, dok kupujemo diskove i imamo verne clanove, za razliku od drugih!
Nismo jedini koji nude, ali jedini koji kupuju ribooo :)
Pitaj te tvoje sto im saljes, gde su im omoti i originali... kite se tudjim perjem... ides na blok!

Nemas potrebe ta dva tvoja noviteta da mi saljes uopste... i ne smarajte me glupostima!

da smo toliko losi, ne bi sigurno imali tolike posetioce... naravno da ce webmasteri lose pricati o nama... boli me karina za njih!

Ljubac na pupak...
Pozdrav te sto umiru od zavisnosti.... folkoteka rules vec 8 godina... :)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Mislim sta nekome takom da odgovorim?
Uopste nisam trebao ni da pisem, ali ne da mi jezik i pamet mira... cuj lose se prica o nama...
Pa naravno, svaki webmaster i moderator na drugom sajtu ce uvijek da pljuje po nama... a sto... sto kupimo cd i stavimo reklamu pa oni ne mogu da ga objave...
Svaki dan dobijem email, u kojem mi i mame i sestre i sve zivo jebu... ali svaki dan toga ima... vec sam postao imun na to...
Nekad sam se zbog toga nervirao, sad saljem poljupce...

Odbijam pevace, koji svoje pesme posalju prvo na drugo mesto, a da ne odbijem neki primitivni nacionalni radio sunce iz pariza......

Eto toliko za sada od mene...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen