Donnerstag, 5. November 2009

Rijana: Osećala sam se poniženo

Rijana: Osećala sam se poniženo

Američka pevačica Rijana govorila je za medije prvi put posle deset meseci od kada ju je pretukao bivši momak Kris Braun o tome kako se osećala "poniženom" kad se pojavila njena fotografija sa kontuzijama lica.

U intervjuu ze decembarski broj časopisa za žene Glamur, koji ju je proglasio ženom godine za 2009, pevačica je pričala kako je bila šokirana medijskom pažnjom posle napada čija je bila žrtva.

Nekoliko dana pošto je Braun pretukao uoči dodele Gremija u Los Anđelesu, u medijima se pojavila njena fotografija koju je policija napravila tokom uviđaja.
"Bilo je ponižavajuće. To nije fotografija koju biste bilo kome pokazali. Imala sam osećaj da sam zloupotrebljena. Imala sam utisak da sam predmet podsmevanja na internetu", rekla je pevačica poreklom sa Barbadosa, a prenose agencije.

Maraja Keri saoseća sa Rijanom


Pop pevačica Maraja Keri izjavila je da saoseća sa koleginicom Rijanom koju je u februaru napao momak Kris Braun.
U intervjuu voditelju CNN-a Lariju Kingu, Maraja Keri (40) je rekla da je i sama doživela bolne trenutke u jednoj prethodnoj ljubavnoj vezi, preneo je "Pipl". "Emotivno, psihički, kao i na druge načine... To je veoma zastrašujuće", navela je pevačica koja se prošle godine udala za glumca Nika Kenona. "Znate, mislim da se nadjete u situaciji u kojoj potom ostanete blokirani. Ako je vaša priča slična jednoj od onih u kojima sam ja bila (...), veoma je teško da iz toga isplivate. Kod mene ta veza nije bila samo brak već i poslovna veza u kojoj je druga osoba kontrolisala moj život."

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen