Sonntag, 8. November 2009

Severina zapalila Novi Sad

Severina zapalila Novi Sad

Severina Vučković je sinoćnim nastupom u hali „Spens" oduševila novosadsku publiku. U prepunoj dvorani, spektakularni nastup pop dive fanove nije ostavio ravnodušnim, a obećala im je da će se ponovo videti

Zanosna Dalmatinka je koncert počela stihovima pesme „Ave Marija" - „Rakija se leči, nastavila sa „E moja dušice", a onda su se ređali hitovi „Hajde, hajde, zlato moje", „Pogled ispod obrva", „Virujen u te"... „Spens" je gotovo planuo kad je zapevala „Kakav je to krivi spoj".
- Šta reći, veliko mi je srce što sam u Novom Sadu. Nadam se da ću moći da se odužim. Znate da dolazim iz Splita, ali u duši ja sam devojka sa sela. Volim vas i ne stidim se toga - rekla je Seve.
Koncert je bio izuzetno nabijen emocijama, a gotovo polovinu koncerta pop diva je pevala sa suzama u očima. Pred kraj koncerta otpevala je nekoliko pesama „Bijelog dugmeta" - „Na zadnjem sjedištu moga auta", „Hajdemo u planine" i „Đurđevdan". Njen kum Goran Bregović bio je sprečen da dođe na koncert, na njenu i žalost novosadske publike.
Severina Vučković se presvukla tačno 12 puta, od početne tačke sa plesačicama u venčanicama, preko kabarea, do vizantijskoplavih dimija, u kojima je igrala zanosno kao Šeherezada.
U velikoj sali „Spensa" bilo je oko osam hiljada ljudi, a sve karte su bile rasprodate. Svaki Severinin izlazak na scenu dočekan je gromoglasnim aplauzom publike, koja je pevala zajedno sa njom. Hrvatska pevačica je u dva navrata zamalo pala, jednom sa bine, a drugi put sa stolice.

Pop diva je pored brojnih talenata Novosađanima pokazala da ume vrhunski da pleše, što je upotpunilo kompletan nastup za pamćenje. Na bini u velikoj hali „Spensa" smenjivali su se brojni plesači, trubači, prateći vokali i orkestar, koji je odsvirao „Smoke on the water", temu iz „Pink pantera" i „U Novom Sadu, ej".
Na velikom monitoru na bini vrtele su se fotografije Gorana Bregovića, Borisa Dvornika i ostalih prijatelja.
Novosadski koncert posvetila prijateljici koja se oporavlja od teške bolesti i otpevala pesmu „Marica, moja prijateljica", takođe posvećena prijateljici koja je umrla u gimnaziji. Severina Vučković je u Novom Sadu pevala ravno tri i po sata, čime je ispunila obećanje da će se koncert odužiti.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen