Dienstag, 3. November 2009

SLAVICA CUTKERAS: IMAM DECKA, ALI NISAM TRUDNA! (Hot sexy slike 2009)

SLAVICA ĆUTKERAŠ: IMAM DEČKA, ALI NISAM TRUDNA!

Ako se za nekog može reći da je živa vatra, onda je to sigurno Slavica Ćukteraš. Moćnog glasa, temperamentna i brza na jeziku, stekla je simpatije širokog auditorijuma i dobila status zvezde. S tim u vezi, njen privatni život već godinama intrigira javnost - od imena emotivnog partnera do odnosa sa koleginicama, ponajviše sa nekadašnjom drugaricom Tanjom Savić. S druge strane, poslednji album „Ekskluziva“ doneo joj je mnogo posla, a duetska pesma sa Oskarom Savićem „Zmija i žaba“ armiju obožavalaca.

Aktuelni album ti je, kažu, doneo posla preko glave...
I ranije sam radila mnogo, ali istina je da je ovaj album samo učvrstio moje pozicije na estradi. Volim svoju muziku, uživam u njoj i radim na tome da budem sve bolja i bolja. Shvatila sam da nisam običan interpretator pesama koje su mi dodeljene u nekoj kancelariji ili za kafanskim stolom za kojim su sedeli ambiciozni kompozitori i producenti, i kojima sam možda tog trenutka poslužila kao instrument za ostvarivanje sopstvenih ciljeva. Mnogo sam više od toga... Znam šta je pesma i snaga. Tek sam na početku, a već imam jasno definisane ambicije. I što je još važnije, moja publika ume to da oseti i da ceni.



Pesma „Zmija i žaba“ definitivno je obeležila ovu godinu. Ko je popularniji, Oskar ili ti?
(smeh)... Definitivno Oskar! I to ne samo kada je o njemu...

CEO TEKST I JEDNA HOT SEXY SLIKA OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen