Montag, 2. November 2009

Tijana Dapcevic: Farmeri pucaju po svim šavovima!

Farmeri pucaju po svim šavovima!

Pop pevačica Tijana Dapčević, koja je posle samo šest dana izbačena sa „Farme", tvrdi da je u ovom rijaliti-šouu imala dve misije, a samo jednu je uspela da ispuni



- Na „Farmu" sam ušla da bih pomogla jednoj porodici i da bi pomirila Cakanu i Maju! Uspela sam samo jedno - da pomirim svoje koleginice, i to mnogo lakše nego što sam očekivala - kaže Tijana, a na pitanje da li će Marko Đurovski uspeti da u okviru svog zadatka osvoji srce misice Sandre Obradović, odgovara:

- Ne znam ništa o njegovom zadatku. Znam samo da Marko ima devojku koju mnogo voli!

Tijana kaže da je svoj boravak na „Farmi" ozbiljno shvatila i da je radila od jutra do mraka.

- Trudila sam se da non-stop budem zauzeta da ne bih patila za sinom. Ali, sve vreme sam mislila na njega - pitala sam se šta su mu obukli i da li je dobro, jer sam ga ostavila sa upalom uha. Toliko mi je nedostajao da sam osetila fizički bol - kaže Tijana.

Pevačica tvrdi da su svi farmeri vredni, ali i da polako „pucaju po svim šavovima".

- Topalko je najvredniji, sve poslove zna da radi. Prosto je neverovatan. Ali, i on puca! Nije lako izdržati u izolaciji. Da sam ostala malo duže, sve bih ih dovela u red. Zbog veće higijene tražila sam od farmera da oko kreveta pospu „asepsol" i slična sredstva, zbog čega su me prozvali higijeničarka! - kaže Tijana.

SVE O FARMI 2009 OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen