Dienstag, 3. November 2009

VELIKI BRAT i FARMA odvale!

VB i Farma odvale!

Press prenosi najzanimljivije bisere učesnika konkurentskih rijaliti-šoua „Veliki brat" i „Farma" - Manuela Stojanovića, Radiše Miljkovića i Maje Nikolić.

Manuel Stojanović

‘Oćeš li ti da budeš srpska verzija Desanke Maksimović il' nećeš?

A Mir Jam mora da je neka Kineskinja, a?

Nije bitno da li si glup ili pametan. Bitno je kako ćeš da se snađeš u životu.

Radiša Miljković

Ništa nemam protiv seksualnog smisla. U tom smislu sam paranormalna pojava, brate.

Pokušaću da ih pomirim jer mi to ide u ruke. Tri godine sam bio predsednik mirovnog veća u mom selu. Posle su hteli ponovo da me izaberu, ali dao sam ostavku.

Nominujem Tatjanu i Nikolu jer samo ćute i smanjuju nam gledanost.

Maja Nikolić

Pevaću odsad pa sve do današnjeg dana.

Na kraju ćemo svi izaći i ostaćemo nas četvoro-petoro.

Da bi mi se svideo, muškarac treba da ima sve što ja nemam: da je smiren, fleksibilan, staložen i da ima nešto u glavi.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen