Dienstag, 3. November 2009

VELIKI BRAT: Karlo kaže Viki "Ćurko jedna!"

Ćurko jedna!
Viki i Karlo žestoko se posvađali ne birajući uvrede koje su jedno drugom sasuli u lice



Ljubavni par iz "Velikog Brata" Karlo Zagorac i Violeta Raleva juče su se žestoko posvađali, ne birajući uvrede koje će jedno drugome sasuti u lice. Sve je počelo kada se mlada Makedonka šalila i dodirivala sa taksistom Arsom u dnevnoj sobi, nakon čega ih je Karlo upozorio da mu to smeta. Kada su mu oboje rekli da se zezaju, on je ostao pri svom stavu, što je bilo dovoljno da u kući na Košutnjaku nastane pravi haos:

- Kada su se njih dvoje posvađali, ostali ukućani su podržali Makedonku govoreći joj kako ju je dečko odaljio od ostalih, a to joj je rekla i sestra Kristina. Dok su razmenjivali uvrede, frizer iz Beograda je u jednom trenutku svojoj devojci rekao "Ćurko jedna", što ona nije razumela, pa je potražila prevod od Crnogorke Dragice, koja joj je objasnila da je to isto kao da joj je rekao "Gusko jedna". To je žestoko uvredilo i rastužilo Viki - kaže izvor Kurira blizak produkciji.

Ova ljubavna drama potrajala je i narednih sati, a kada su malo ohladili glave pokušali su normalno da pričaju, ali im nije išlo. Zbog toga su pojedinačno odlazili u ispovedaonicu da popričaju i sa Velikim Bratom, gde je Karlo doslovce izjavio: "Izgleda da sam se zajebao, mnogo je ona mlada i ne kapira igru da sam ja glavni u vezi, a da me ona prati".

Svoju sumnju u nastavak emotivnog odnosa izrazila je i zgodna Makedonka rečima: "Ja ga volim, ali sam mu previše stvari obećala - i brak i decu... Još sam mlada, nisam ni fakultet završila".
Kako će se završiti ova velika svađa, još nije poznato jer su oboje ostali čvrsti u svojim stavovima. Da li će Viki i Karlo raskinuti još dok su u kući ili će naći snage da prevaziđu nesporazume, videćemo u danima koji dolaze.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen