Donnerstag, 5. November 2009

VELIKI BRAT: Karlu teško, ali ne bi iz Kuće

Karlu teško, ali ne bi iz Kuće

Karlo Zagorac je ponovo ušao u Kuću Velikog Brata zbog Violete i zahvaljujući Violeti. Sada nje više nema, ali je on i dalje u kući.

Od kako je Violeta u ponedeljak napustila Kuću, Karlo se povukao u sebe i prilično je depresivan. Ali, ne želi da napusti Kuću.

Violetina sestra bliznakinja Kiki pokušala je da ga posavetuje da mu je nabolje da napusti Kuću. "Ako nemaš više razlog i motiv da ostaneš, onda odustani. Prijateljski ti kažem da bi ti bilo najbolje da izađeš", rekla mu je Kristina.

Karlo ju je ćutke saslušao, a onda progovorio: "Ne mogu ni da razmišljam kako i šta dalje. Osećam veliku bol, nepravdu, tugu, razočaranje. Osećam se kao govno! Ne komunicira mi se ni sa kim, povukao sam se u sebe i sa sobom mi je najbolje".

Valjda čeka da ga ukućani izbace, a i 100.000 evra nije tek tako za napuštanje...

Karlovo ponašanje najviše smeta Arsi. Njih dvojica su se "potkačili" kada je Violeta izbačena, jer ga je Karlo optužio da je on direktni krivac za to.

Arsa je Velikom Bratu rekao da je "sa Karlom završio" i da nema nameru sa njim da komunicira, osim ako nije reč o nekom zadatku.

"Kad je izbačena Violeta, prišao sam mu kao čovek. Ponudio sam ga cigaretom i on je uzeo. A onda mi je rekao: 'Ti mi se svetiš, ti si je izbacio'. Karlo je pokazao kakav je - zao je! Vidim kako se ponaša prema ostalima i kako ih spušta, kao da je završio 50 fakulteta, kao da je rođen na dvoru. Ponaša se kao neki bogomdan plemić, a mi ostali smo kao brđani. Bolje da nas dvoje ne komuniciramo da ne bude svašta!", rekao je Arsa u ispovedaonici.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen