Montag, 2. November 2009

VELIKI BRAT: Radašin se bori za moje lečenje!

Supruga učesnika VB Zlata Miljković otkriva!
Radašin se bori za moje lečenje!

Osim za popularnost i naklonost publike, Radiša Miljković se u rijaliti programu „Veliki brat“ bori i za zdravlje svoje supruge.



Naime, Radašinova životna saputnica Zlatka ima ozbiljne zdravstvene probleme, što su otkrili kada su joj lekari početkom septembra dijagnostikovali tumor na grliću materice.
- Iako je moj suprug znao za moju bolest, pa je hteo da odustane od ulaska u kuću, ja sam insistirala da ide kada je već prošao sve kastinge - počinje svoju priču Zlatka.
- Lekari su mi na ranijim pregledima videli da imam neke krastice, ali ja tome nisam pridavala veliki značaj. Rekli su mi da ne treba time da se...



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen