Mittwoch, 4. November 2009

VELIKI BRAT: Viloleta Raleva: Keče sam stavila zbog para

Keče sam stavila zbog para

Izbacivanje Violete Raleve iz kuće Velikog Brata izazvalo je dosad najviše suza i plača. Zbunjena i vidno uplakana Viki nije krila emocije prema nekim ukućanima.



- Imam tremu. Čudno zvuči, ali imala sam osećaj da ću ispasti. Baš mi je teško palo što smo Kiki i ja nominovane - objašnjava Viki, te se osvrće na odnos sa Karlom.
- Mislim da ga volim. Pošto sam ispala, videću da li su te emocije iste jačine kao dok sam bila u kući, tamo je bila veštačka atmosfera, ali ipak je to ljubav - prokomentarisala je Makedonka koja svoje „akcije“ ispod kreveta sa Karlom komentariše na vrlo zanimljiv način.
- Pa igrali smo se samo, nismo pravili bebu. Slagala bih...

CEO TEKST OVDE

SVE O VELIKOM BRATU 3 - 2009 OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen