Sonntag, 8. November 2009

Zatvorenik traži da ga mačka posećuje u zatvoru

Zatvorenik traži da ga mačka posećuje u zatvoru



Jednom pljačkašu banke nije odobrena molba da ga posećuje njegova mačka, uprkos njegovoj tvrdnji da je ona reinkarnacija njegove majke, prenosi "Dejli telegraf".

Peter Kenig (46), trenutno služi petogodišnju kaznu zatvora zbog oružane pljačke u Verlu u Nemačkoj. On je ove nedelje zatražio od suda dozvolu da ga u zatvoru posećuje njegova mačka Gisela, jer je, prema njegovim rečima, ona njegova majka. Kenig, kao pripadnik budizma, veruje da se duše umrlih vraćaju na ovaj svet u obliku nekog živog bića.
"Ja znam da je to ustvari moja majka. Mačka me posmatra na isti način kao što je to nekad činila moja mama. Moram da je viđam jer mi je potrebna, kao što su ostalim zatvorenicima potrebne njihove porodice", obrazložio je Kenig svoju želju. Ali sud je odbio njegov zahtev.
"Iako mi poštujemo slobodu veroispovesti pojedinaca, Peter Kenig nije mogao da nam dostavi čvrst dokaz da se njegova preminula majka ponovo rodila u obličju mačke. Zbog toga je odbijen njegov zahtev da ga posećuje mačka", stoji u sudskom obrazloženju.
Međutim, sud je rekao da će Kenigu biti dozoljeno da mački piše pisma.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen