Dienstag, 3. November 2009

Zdravko Čolić Čola: Udvaram se svim ženama!

Čola: Udvaram se svim ženama!

Zdravko Čolić očekuje da će i na njegovom novogodišnjem nastupu u Hrvatskoj obožavateljke bacati svoje brushaltere na binu



- Protivnik sam toga da dame išta žulja - kaže Čola, a na pitanje kako uspeva da bude ljubimac žena svih generacija, odgovara:

- Nema tu neke filozofije. Postoji ta posebna energija između žena i pevača. Valjda je to između mene i žena nekako urođeno. Ja sam kao mladi pevač počeo obraćajući se ženskoj publici, a tako sam i nastavio. Volim i poštujem žene, a one prepoznaju tu iskrenost. Uz to, pevam ljubavne pesme, imam veliko uvažavanje i korektno ponašanje prema ženama. Žene su kraljice. One su tu da ih volimo, da im se divimo, da ih mazimo, čuvamo i poštujemo. I da ih šarmiramo. Ja od srca šarmiram sve žene koje upoznajem. Kod mene se podrazumeva da se ženama uvek pomalo elegantno udvaram. One to vole, a i ja uživam u tome - rekao je Čolić.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen