Donnerstag, 5. November 2009

Zeljko Joksimovic: Zelim da ostarim pored Jovane

Želim da ostarim pored Jovane

Još od prvog pojavljivanja na javnoj sceni Željko Joksimović važio je za nekoga ko svoju privatnost ljubomorno čuva daleko od očiju javnosti.



Ipak, u intervjuu za naš list odlučio je da iznese deo svoje intime od kojih je svakako najzanimljiviji njegov odnos sa devojkom, popularnom voditeljkom Jovanom Janković.
- Oko svega se sa njom konsultujem, beskrajno joj verujem i poštujem njene stavove. Kod nas je sve išlo spontano, od njenih antipatija do danas, kada se potpuno razumemo (smeh). Posebna je i kao žena, a svakako i u mom životu.
- Da li je ona žena pored koje želite zauvek da ostanete?
- Da. Voleo bih da ostarim pored nje.
- Rekli ste da sa ćerkom Minom negujete drugarski odnos. Znači li to da vam poverava sve svoje tajne, pa i svoje simpatije?
- Mislim da je Mina super devojčica, koja trenutno ima mnogo obaveza u školama koje pohađa. Što se njenih simpatija tiče, još me ništa nije obavestila, ali imam čvrsto obećanje od nje da kada dođe do toga, svakako će mi reći. Pa, da joj verujem.
- Na poslovnom planu aktuelan je novi album snimljen u retro stilu. Da li mislite da je to dovoljno komercijalno za naše tržište?
- Nikad nisam razmišljao šta je komercijalno, a šta nije. Moram da priznam da ja tačno i ne znam sta znači ta kategorizacija muzike.
- Planirate li uskoro koncert u Beogradu?
- Planiram da održim jedan koncert ako se odlučim za veliki prostor, a ako se odlučim za manji, što me u poslednje vreme posebno inspiriše jer sam tada nekako bliži publici, onda će ih biti nekoliko.
- Da li postoji šansa da ikada snimite narodnjački album ili album sa narodnim kolima, pošto ste poznati kao vrstan harmonikaš?
- Uvek sam se trudio da objasnim da je muzika koju sluša narod - narodna. Ja volim kada me narod sluša. A što se tiče harmonikaških kola, već sam ih snimio 1985. Jako sam ponosan na taj snimak, jer su se u njemu nalazila i virtuozna kola zemalja sa Balkana.
- Da li vam je i dalje žao što 2004...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen