Dienstag, 15. Dezember 2009

Aleksandar Aca Ilic 2009 - Zeljo moja najveca - FULL lyrics

Aleksandar Aca Ilic 2009 - Zeljo moja najveca - songtexte von
15.12.'09

K'o kad vino osamuti
tako mi se pamet muti
kada tebe ugledam

Praznik si za moje oci
ceznja mojih dugih noci
zbog tebe ja ne spavam

A ti nekog drugog volis
za njim tvoje srce gori
i kraj njega sijas sva

I dok ti on usne ljubi
ljubomora mene ubi
sto taj neko nisam ja

Ceo tekst pesme, kao i ostatak tekstova sa NOVOG albuma mozete pronaci OVDE ili na www.TekstoTeka.com

Aleksandar Aca Ilic 2009 - FULL ALBUM

1. Zato idem u kafanu
2. Moj rodni grad
3. Zeljo moja najveca
4. Kazu ljudi
5. Sve posle nje
6. Krsna slava
7. Odvikavanje
8. Kad ode ovo vreme


tekstovi,lyrics, von, od, pjesama, lyrics, lirika,songtexte,text,textovi,pjesma,pesma,pesme,pjesme,pesama,from,reci,

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen