Dienstag, 15. Dezember 2009

Amadeus band 2009 - Nisi pozvana - FULL lyrics

Amadeus bend 2009 - Nisi pozvana - songtexte von
15.12.'09

Dolazis kao losa vest
a nisi bila citav vek

Ne gledaj me kada nisi
srusila moj svet
nisam vise onaj isti
sto ti daje sve

REF.
Nisi pozvana
ne bacaj mi u lice
lazni osmeh taj
kao sa razglednice
I da si srecna s njim
ne bi ti ovde bila
sebe mi lako nudila

Ceo tekst pesme, kao i ostatak tekstova sa NOVOG albuma mozete pronaci OVDE ili na www.TekstoTeka.com

Amadeus band 2009 - Ljubav & hemija - FULL ALBUM

1. Overen
2. Necu pustiti ni glasa
3. Bez casti
4. Ljubav i hemija
5. Ne veruje srce pameti
6. Nisi pozvana
7. Stopala
8. Tek 20
9. Kraljica dodira
10.U casi prepunoj
11.Brate moj

tekstovi,lyrics, von, od, pjesama, lyrics, lirika,songtexte,text,textovi,pjesma,pesma,pesme,pjesme,pesama,from,reci,

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen