Donnerstag, 17. Dezember 2009

Dijete poznatih - Kako smo smršale

Dijete poznatih - Kako smo smršale

Goca Tržan, Tijana Dapčević, Olja Karleuša, Seka Aleksić, Leontina Vukomanović-Pat i Marija Šerifović otkrivaju tajnu formulu vitke linije

Šest srpskih estradnih dama, koje su za samo nekoliko meseci smršale nekoliko desetina kilograma, otkrivaju na koji način su se rešile viška masnih naslaga. Goca Tržan, Tijana Dapčević, Olja Karleuša, Marija Šerifović, Leontina Vukomanović-Pat i Seka Aleksić otkrile su tajnu formulu vitke linije.


Goca Tržan -Tajna je u mezoterapiji



Pop pevačica je rešila da se odrekne slatkiša i podvrgla se raznovrsnim tretmanima da bi svoju liniju dovela do savršenstva.

- Za tri meseca pomoću mezoterapije oslabila sam više od deset kilograma. To je pouzdan način ukoliko ga radi pravi stručnjak, a kod nas je dosta loših mezoterapeuta. Doktorka je za mene napravila poseban koktel, koji sam u vidu injekcija primala dva puta nedeljno. Kad sam smršala, nastavila sam da se pridržavam određenog načina ishrane, u kojem nema slatkiša - rekla je Goca.


Tijana Dapčević - Treninzi i dijeta

Tijana ne krije da je sklona gojenju, ali sa viškom kilograma ume da se bori. Posle rođenje sina Vuka vodila je žestoku bitku sa skoro 35 kilograma viška.



- Pre udaje sam jela sve i svašta i ništa se nije videlo. Ponekad imam utisak da se gojim i od vode. Idem redovno na masaže i u teretanu, a imam i svog trenera. Osam meseci posle porođaja nije mi bilo nimalo lako. Treninge sam pojačala, a ishranu totalno redukovala i samo sam konzumirala povrće i meso - otkriva Tijana.


Olja Karleuša - Teretana i zabranjeni slatkiši



Folk pevačica, koja se tokom trudnoće ugojila više od 20 kilograma...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen