Dienstag, 15. Dezember 2009

Dragica Radosavljevic Cakana Biografija

Dragica Radosavljevic Cakana Biografija
Biografija

- Rođena je 17. novembra 1957. u Banjskoj, na Kosovu i Metohiji

- Udata je, ima ćerku Mariju i dvoje unuka

- Muzikom se bavi od svoje 30. godine

- Objavila je 15 studijskih albuma


Favorit za pobedu na Farmi... Cakana je na trećem mestu po glasovima publike

*********************************************

Ljubav na prvi pogled!

U Cakanu sam se zaljubio čim sam je ugledao. Privukli su me njen šarm i egzotičnost koju poseduje, kaže Nebojša Negić, suprug Dragice Radosavljević

Beogradski advokat Nebojša Negić, suprug učesnice rijaliti-šoua „Farma" Dragice Radosavljević, otkriva da mu supruga mnogo nedostaje. Nebojša kaže da su u pevačicu zaljubio pre 15 godina, i to na prvi pogled!

- Zaljubio sam se čim sam je ugledao! Ona je...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen