Samstag, 5. Dezember 2009

Era Ojdanić - Kako da pevam kad mi duša plače

Era Ojdanić - Kako da pevam kad mi duša plače

Četrdeset dana posle iznenadne smrti njegove supruge Ljupke, pevač Andrija - Era Ojdanić se teško oporavlja. Od šarmera i švalera koji nije krio strast prema mladim devojkama postao je tužan, ranjiv, osetljiv čovek.


USPOMENA NA SUPRUGU: Ljupka i Era Ojdanić pre dve godine ispred svoje kuće

Prvi put posle smrti supruge odlučio je da "otvori" dušu.
- Nisam ni sanjao da će mi biti ovako. Bilo gde da pogledam, vidim samu nju. Plačem kad vidim cveće koje je zasadila. Bila je moja kraljica i moja svetica, najbolja žena koju sam ikada sreo. Stalno se borim sa suzama i ne mogu da verujem da je više nema - počinje svoju ispovest Ojdanić.

Posle četrdesetodnevnog pomena Ljupki, skinuo je crninu, kao i svi ostali iz njegove porodice osim njihove najstarije ćerke Milene koja će majku žaliti godinu dana.

- Ne žali se odelom, već dušom. Ja radim sa narodom, ne vole ljudi crninu i tugu. Mileni i meni je najteže, oboje smo smršali, kaiš na pantalonama pritegao sam na poslednju rupu. Ljupkina smrt je najteži trenutak u mom životu...

CELA VEST (INTERVJU) OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen