Samstag, 5. Dezember 2009

FARMA: Kristina beži iz Srbije!

Kristina beži iz Srbije!



Kristina Milosavljević, striptizeta oko koje se podigla ogromna prašina, prvo zbog njenog pojavljivanja na „Farmi“, a potom i zbog saznanja da je bila muško, planira da se na neko vreme odseli iz Srbije.

Njena najbolja drugarica i koleginica poznata pod imenom Keti Barakuda, ekskluzivno otkriva ovo, kao i druga dešavanja koja su Kristinin život promenila za samo jedan dan.
- Moja drugarica prolazi kroz najteži period u životu. Ja sam je posavetovala da se na neko vreme skloni kod mojih rođaka u Nemačku, bar dok ovaj haos malo ne prođe i mislim da će me poslušati - započinje razgovor Keti i objašnjava kako je Kristina završila u rijaliti programu.
- Kristina je imala nekoliko sati da se odluči da li želi da se pojavi na „Farmi“. Iz agencije čiji je član zvali su po podne sa tom ponudom i morala je da se izjasni da li hoće te večeri da nastupa. Rekla sam joj da bude obazriva što se...

CEO TEKST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen