Montag, 14. Dezember 2009

FARMA: MAJA JE NA ESTRADI POZNATA PO ORALNOM SEKSU!

MAJA JE NA ESTRADI POZNATA PO ORALNOM SEKSU!

Sedamdeset treći dan na Farmi protekao je u znaku svađe između Marine Perazić i Maje Nikolić. Prepucavanje je krenulo od rane zore, i to sve zbog keksa. Marina, ionako nervozna zbog toga što je izabrana za slugu, nije imala mnogo živaca za Majina negodovanja zbog posnog slatkiša koji joj nije donesen sa pijace. I dok je omalena Nišlijka prala sudove i provocirala Marinu, nekadašnji seks simbol Jugoslavije nije mogao da obuzda svoju histeriju. Očigledno su je najviše pogodile Majine prozivke na račun njene kilaže.“Ćuti, debela... Imaš sto kila. Ti si ruglo svakog seks simbola”, provocirala je Maja iz kuhinje, dodajući da zna da je razlog njene nervoze to što je i sama ubeđena da će je gledaoci izbaciti. Za Perazićevu je ovo bila kap koja je prelila čašu, pa joj nije ostala dužna kada je reč o uvredama. Siktala je da će smršati a da će Maja uvek biti zla, te da ne može više da je gleda i sluša kako lupka štiklicama. Ipak, vrhunac svađe desio se pred počinak, kada je ženska ekipa sedela u spavaćoj sobi. Na Cakanin zadatak da provocira Sandru upecala se Maja. Nije joj dugo trebalo da započne raspravu sa plavokosom manekenkom, što je Marina iskoristila da se umeša i omraženoj farmerki sasuje u lice da joj je dobro poznata priča kako je zahvaljujući oralnom seksu osvojila brojne nagrade, što je bio samo nastavak skandala koji je pre manje od mesec dana započeo Saša Jovanović, optuživši Nikolićevu da “najviše voli da kleči ispred muškog šlica”.

Svađa između Marine i Maje, bar bi se reklo po upadicama, najviše je zabavljala Sandru. Ceo “razgovor” prenosimo u integralnoj verziji.
Marina: Ako ćemo o pušenju, poznata si bila po tome, sad si vernica.
Maja: Ne lupetaj ti, seks simbolu. Ajde, ćuti.
Marina: Ja nemam etiketu da sam pušila k'o što ti imaš. Ona je bila poznata na estradi.
Maja: Kako te, bre, nije sramota, šta lupetaš gluposti!
Marina: Ajde, valjda znam, samo sam pristojna sve vreme.
Maja: Otkud ti znaš, starija si od mene trideset godina, je*o te. Mlađa od dinosaurusa!
Marina: Ma zna se, od budvanskog festivala pa nadalje... U jednoj ruci drži nagradu, a drugom...
Maja: Šta lupaš, Maja od budvanskog festivala živi u Americi!
Marina: Ma daj, molim te... Ili su svi lagali?
Sandra: Od Budve je počelo, od Budve je počelo! Pa, ja se pitam još one silne nagrade kako je dobila. Vidiš...
Maja: Marina, ne pecaj se na Sandrine fore i bolje ćuti.
Marina: Sad možeš biti vernica, a pre... Moraš da se iskupiš za sve što si u životu odradila.
Sandra: Znači, Majo, ako hoću da dobijem nagradu za pevanje, samo da pušim, je l' tako?
Maja: Marko će ti dati sertifikat da si dobra.
Sandra: Ma, kakav Marko, on nije producent. Kod koga se ide, kod producenta, kod žirija?
Marina: Mene nije interesovalo, ali ono... sediš za stolom gde se o tome priča.
Maja: Marina, svi dobro znamo za tvoju reputaciju.
Sandra: Kol'ko, 64 nagrade, Majo, kol'ko imaš?
Maja: 64 nagrade. A ti, Sandra, kol'ko ti imaš nagrada?
Sandra: Nemam nijednu, ja sam tek počela.
Maja: Pa onda ćuti, molim te.
Sandra: Pitam te samo kako i ja da dođem do nagrade.
Maja: Idi kod Marka da ti da sertifikat.
Sandra: Ja sam Marka tebi prepustila džentlmenski da me ne bi više uzimala u usta, ali vidim da ni to ne pomaže. Ja ne znam šta više da radim.
Maja: Ja te, bre, uopšte ne uzimam u usta. Ti, bre, nisi normalna.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen