Montag, 14. Dezember 2009

FARMA: VIKTORIJA JE KAFANSKA PEVAČICA!

VIKTORIJA JE KAFANSKA PEVAČICA!
FRONTMEN BLEK PANTERSA OTKRIO NEPOZNATE DETALJE O MUZIČKIM RANIM RADOVIMA ROKERKE SNEŽANE MIŠKOVIĆ

Toma Jovanović žestoko je izvređao Snežanu Mišković Viktoriju govoreći joj da ona nije nikakva rokerka, već propala kafanska pevačica.
Sve je počelo raspravom u kuhinji kada je Toma konstatovao da su žene uzurpirale špajz i da kriju hranu od ostalih.
- Zauzele ste kuhinju, špajz i sve krijete od ostalih. Nema jaja, a vi jedete jaja. Ma, vi ste prava mafija - rekao je popularni folker, na šta je Viktorija odgovorila:

- Što si tako jadan, ja jaja i ne jedem, jaja smo čuvale samo zbog kolača. Ti bi crk’o gladan da ja nisam mesila hleb! Nemoj da se kačiš na mene. Meni nemaš šta da kažeš. Od sutra neću više mesiti hleb, pa ćeš da vidiš. Ja sam ista od prvog dana, kakva sam ušla, takva sam i ostala do danas.

Ovo je prilično iznerviralo pripitog Tomu, koji je neočekivano sasuo pravu lavinu uvreda na račun muzičke karijere koleginice.
- Šta si ti, rokerka? Pevala si bosanske pesme u Nemačkoj. Radila si kod Muje i pevala teške narodnjake, a ovde si neka rokerska zvezda. Pevala si narodnu muziku za lovu, šta se foliraš. Ajde, kaži narodu pravu istinu o...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen