Freitag, 25. Dezember 2009

FARMA: Viktoriju čeka dug oporavak

Doktori kažu da je pevačica jako ugruvana i da u narednom periodu treba često da radi analize krvi jer može da dođe do neželjenih promena u njenom telu...



Snežana Mišković Viktorija uspešno se oporavlja posle saobraćajne nesreće koju je doživela u finalu rijaliti-šoua „Farma". Pevačici, koja se nalazi u kući svojih roditelja, lekari predviđaju dug oporavak i preporučuju joj redovne kontrole dok se zdravstveno stanje rokerke potpuno ne stabilizuje. Nakon što su je lekari pregledali, prepisali terapiju i utegli desnu ruku i grudni koš, o Viktoriji sada brinu majka Mileva i ćerka Tara.
Direktor klinike „Anlave" Slobodan Ivanović, koji je pevačici ukazao prvu pomoć, kaže da Viktoriju čeka dug oporavak.

- Kad se dogodila saobraćajka, ukazao sam joj prvu pomoć i odveo je u Klinički centar, a sada oni brinu o njoj. Čeka je dug oporavak jer se u toj nezgodi nekoliko puta prevrnula. Ona je jako ugruvana i potrebno je da u narednom periodu često radi analize krvi jer može da dođe do neželjenih promena u telu pacijenta. Njenom bratu ostavio sam svoj broj i mogu da me pozovu šta god da im zatreba - kaže Ivanović.
Rok ikona 80-ih odlučila je da se potpuno povuče iz javnosti i trenutno ne želi da prima posete.

- Telefoni su joj isključeni, treba joj odmor. Zvala sam neke naše zajedničke prijatelje da se raspitam kako je Viki. Rekli su mi da je dobro i da se oporavlja. Ona je žena lav - znam da će hrabro prevazići sve što joj se desilo. Bilo mi je užasno kada je voditeljka uživo u programu rekla da se desila saobraćajna nesreća. Steglo mi se u grudima, jer smo se na imanju zbližile i postala mi je veoma draga - kaže Svetlana Tanasić.
Sa povređenom farmerkom razgovarala je njena prijateljica Dragica Radosavljević Cakana.

- Rekla mi je da ne dolazim jer ima bolove i mora da se odmori. Potrebno joj je da miruje. Ne želi da razgovara sa novinarima jer joj je bezveze da...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen