Samstag, 5. Dezember 2009

FARMA: Živka Jovanović: Moj Toma ne ume da gazduje

Živka Jovanović o „Farmi”
Moj Toma ne ume da gazduje



Toma nikada nije otišao od kuće na tako dugo. Sve mi je ovo novo. Veoma mi nedostaje, on je zaista bitna osoba u porodici. Sve drži u harmoniji, pod kontrolom, i ovo je prvi put da se razdvajamo posle više od trideset godina braka. Vreme sporo prolazi i jedva čekam da dođe kući - počinje priču za "Blic" Živka Jovanović, supruga muzičara Tome Jovanovića Pantersa, ovonedeljnog gazde, za koga se kada se pre dve nedelje vratio u "Farmu" pokazalo da je miljenik publike.

Toma je kao gazda imao burnu nedelju, sve vreme se svađao sa Marinom koju je postavio za slugu, proslavio je rođendan uz striptizetu, a biće upamćen i kao gazda koji uopšte nije gazdovao.
- Ma Toma i nije baš neki gazda. Ocenila bih ga nekom niskom ocenom. Pustio ih je da rade šta hoće. On je takav čovek prosto, nikada nikoga ne bi povredio niti nad ikome gazdovao - nastavlja priču Tomina supruga Živka.
Ona se iznervirala zbog toga što je Marina napala Tomu.
- Krivo mi je što ga ne slušaju i što se Marina toliko buni. Nije u redu, mnogi su bili gazde i birali su sluge, niko se nije bunio, a ona se sada buni - priča Živka i dodaje:
- Ne znam zašto je za slugu odabrao Marinu. Ne verujem da ima išta lično protiv nje, pa ni protiv Topalka. Jednostavno, ocenio je da...

CEO TEKST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen