Mittwoch, 9. Dezember 2009

Film: Me and Orson Welles

Film: Me and Orson Welles


Žanr: Drama

Scenario: Holly Gent Palmo, Robert Kaplow (roman), Vincent Palmo Jr.

Režija: Richard Linklater (Waking Life, 2001.)

Glavne uloge:
Zac Efron, Claire Danes, Christian McKay, Ben Chaplin, Kelly Reilly, Eddie Marsan, Leo Bill, Imogen Poots, Aidan McArdle

Godina proizvodnje: 2008

Zemlja porekla: Velika Britanija / SAD

Trajanje:
114 min

All's fair in love and theater

Sinopsis:
Holly Gent Palmo i Vincent Palmo Jr. adaptirali su scenario prema romanu Roberta Kaplowa, priči o odrastanju koja je smeštena u opojni svet njujorškog teatra. Efron glumi tinejdžera i studenta koji igrom sreće dobija manju ulogu u produkciji "Julija Cezara" Mercury Teatra iz 1937. godine, u režiji 22-godišnjeg genija Orsona Wellesa. Prema rečima Kaplowog protagoniste: "Ovo je priča o jednoj nedelji mog života. Imao sam sedamnaest godina. Bila je to nedelja kada sam spavao u pidžami Orsona Wellesa. Bila je to nedelja kada sam se zaljubio. Bila je to nedelja kada sam se odljubio."

Rezime: Me and Orson Welles pruža upečatljivu performansu Christiana McKaya u ulozi Orsona Wellesa i zaraznu ljubav drame iza kulisa zahvaljujući kojoj možemo da zažmurimo na, ponekad, površni ton filma.


IMDB ocena: 7.0/10

Datum svetske premijere: 5. septembar 2008. (Toronto International Film Festival)
Datum domaće premijere: ?

Nominacije:
Najperspektivni novi glumac (Christian McKay), 2009 British Independent Film Awards
Najbolji sporedni glumac (Christan McKay), 2010 Independent Spirit Awards

'Me and Orson Welles' Trailer / Trejler


VEST PREUZETA OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen