Mittwoch, 9. Dezember 2009

Goca Božinovska: "Dojadilo mi da budem i žensko i muško"

INTERVJU: Goca Božinovska: "Dojadilo mi da budem i žensko i muško"

"Nemam sreće sa muškarcima i više su mi u životu odmogli, nego što su mi pomogli," kaže Goca Božinovska.



Goca Božinovska je ubeđena da muškarci vole nevaljale žene koje ih maltretiraju i, varaju i iskorišćavaju. A, ona obožava da muškarcima ugađa. Da im donosi doručak u krevet, da im udovoljava, da ih mazi i pazi. Posle raskida još jedne višegodišnje veze, odlučila je da "okrene list".

- Pre par dana sam kupila knjigu "Zašto muškarci vole kučke", da nešto naučim, da se opametim. Rešila sam da budem kučka i da nikada više nijednom muškarcu ne donesem doručak u krevet. Moja mlađa ćerka Zorana se zgranula. "Mama, čitala sam na Internetu da ta knjiga opasno utiče na žene koje su prešle tridesetu. Od nje potpuno skrenu. Molim te, nemoj to da čitaš",rekla mi je. E vala, ne samo da ću da je čitam, već ću da je naučim napamet!

Razočarani ste u muškarce?
- Ma oni su - sačuvaj Bože! Imam muško dete, ali sam sigurna da ni moj Mirko neće biti ništa bolji od većine muškaraca! Svi su oni "krojeni" na isti kalup. Čudne su oni biljke. Čast izuzecima, ali ja nikada ne naleteh na izuzetak! Nemam sreće sa muškarcima i više su mi u životu odmogli, nego što su mi pomogli. Pošto sam definitivno...

CEO INTERVJU SA GOCOM OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen